SZÁLLÍTÁS / ÁTVÉTEL

Rendelésed két módon van lehetőséged átvenni:

Személyesen telephelyünkön (1046 Bp, Lázár Vilmos u. 2.) nyitvatartási időnkben (H-Cs: 08:00-15:30 P: 08:00-13:30). Rendelésed összekészítése után telefonon értesítünk, amint átvehetőek a termékek.

Kiszállítással, amit a rendelés méretétől függően vagy saját teherautónkkal vagy a 24H Futárszolgálattal végzünk országosan.

A rendeléseket próbáljuk a lehető leggyorsabban teljesíteni. Amennyiben minden rendelt termék raktáron van a rendeléseket általában 24-48 órán belül kézbesítjük. Abban az esetben, ha a rendelésből egy vagy több termék készlethiányos a beérkezést követően a leggyorsabban kézbesítjük. Amennyiben a hiányzó tétel beszerzése hosszabb ideig tartana, a terméket helyettesítjük, amennyiben van erre lehetőség. Terméket csak magasabb minőségű termékkel helyettesítünk, természetesen felár fizetése nélkül.

A kiszállítás országosan bruttó 1.990 Ft-ba kerül.

Bruttó 30.000 Ft felett a kiszállítás díjtalan!

Minden esetben ÁFÁ-s számlát állítunk ki a rendelésekről. A számlát minden esetben cég vagy intézmény nevére és címére állítjuk ki, amennyiben ez az adat meg lett adva.

Személyes átvétel esetén helyben állítjuk ki és adjuk át a rendeléssel együtt a számlát.

Kiszállítás esetén, amennyiben a csomagot futár kézbesíti a csomagot a számla valamelyik csomag oldalára ragasztott átlátszó iratfóliában lesz.

Saját teherautóinkkal való kiszállítás esetén kollégánk a rendelés tételes átadása után adja át a számlát.

Amennyiben átvétel után kiderül, hogy a csomag megsérült, esetleg hiányzik valami, ami a számlán szerepel, keress fel minket email-ben, vagy telefonszámunkon (06-1) 369-0472 és mi rögtön feladjuk újra a sérült vagy hiányzó tételt amennyiben van raktáron, természetesen díjmentesen.

RENDELÉS / FIZETÉS

Rendelésed jelenleg 4 módon fizetheted:

  • Készpénzben: telephelyünkön, a futárszolgálatnak vagy kiszállító kollégánknak
  • Bankkártyával telephelyünkön
  • Bankkártyával online SimplePay fizetési rendszeren keresztül (hamarosan): Fontos tudni, hogy online bankkártyás fizetés esetén a kerekítések miatt a számla végösszege és a fizetett összeg 1 Ft-al eltérhet
  • Előre utalással: ilyenkor a rendelés teljesítését az utalás beérkezte után kezdjük csak meg. Amennyiben külön díjbekérőt szeretnél kérni az utaláshoz, jelezd felénk.
  • Utólagos átutalással: ez a lehetőség leginkább szerződéses partnereink számára elérhető és állami intézmények számára. Ezzel a fizetési móddal kapcsolatban keress fel minket.

A minimális rendelési érték webáruházunkban bruttó 10.000 Ft.

Sávos kedvezményeket adunk rendelése értékétől függően (az akciós termékekre nem vonatkozik).

  • Bruttó 20.000 Ft felett 2% kedvezményt
  • Bruttó 40.000 Ft felett 6% kedvezményt
  • Bruttó 80.000 Ft felett 8% kedvezményt

Rendelésed leadhatod telefonon, email-en vagy letölthető árlistánkon.

Árlista letöltéséhez kattints ide

Tudjuk, hogy sokaknak komplexebb megoldásokra van szükségük, esetleg a rendelés csak szerződéskötés vagy árajánlat elfogadása után lehetséges. Rengeteg céget és intézményt szolgálunk ki sikeresen ilyen formában. Keress fel elérhetőségeink egyikén és mi 24 órán belül megpróbáljuk elkészíteni a kért ajánlatot.

Amennyiben nagyobb tételben vásárolnál regisztrálj viszonteladói rendszerünkbe!

Viszonteladóink kedvezményesen vásárolhatnak webáruházunkban. A vásárlási feltételek mások, mint többi partnerünknél.

  • Minimális rendelési érték: Bruttó 10.000 Ft
  • Kiszállítás országosan 6.990 Ft + áfa – nettó 80.000 Ft-ig
  • Budapesti IV. kerületi raktárunkban ingyenes személyes átvételre is van lehetőség
  • Nettó 80.000 Ft értékű rendelés felett a kiszállítás az egész országban díjtalan
  • Viszonteladói áraink nem fix kedvezményt jelentenek, hanem termékenként kalkulált egyedi árak, így érthető módon sávos kedvezményeink viszonteladóinkra nem vonatkoznak

Regisztrációhoz kattints ide