Akció

Információ


A Webáruház üzemeltetője a VOFA Kft.

Célunk, hogy "Levegyük válláról a beszerzés terheit".

Szeretnénk megújult Webáruházunkal további segítséget nyújtani régi és új partnerünknek.

A Vofa Kft. 1990 óta foglalkozik a napi takarításhoz szükséges tisztítószerek (vegyiáruk), takarító eszközök és papíráru, wc papír forgalmazásával. Referenciánk több ezer megelégedett partnerünk (intézmények, kereskedők, magánszemélyek). 

Telefon/Fax: (06-1) 369-0472

Email: vofa@vofa.hu

Cím: 1046 Budapest, Lázár Vilmos u. 2.

Nyitvatartás: H-Cs: 8-15:30 P: 8-13:30

Cégünk adatai:

  • Név: Vofa Kft.
  • Székhely: 1046 Budapst Lázár Vilmos u. 2.
  • Képviselője: Vogl Richárd ügyvezető
  • Cégjegyzékszám: 01-09-064824
  • Adószám: 10339455-2-41
  • Pénzforgalmi számla száma: ERSTE Bank 11991102-02136408

  • Megrendelésüket rövid határidővel (2-5 munkanap) futárszolgálattal vagy saját teherautóinkkal szállítjuk házhoz (csak Magyarország területére szállítunk).
  • Bruttó 30.000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás az ország egész területén ingyenes!
  • Amennyiben az első kézbesítési kísérlet sikertelen, ingyenesen megkíséreljük másodszorra is a kézbesítést.
  • Folyékony Hypo (klórlug) termékeinket csak saját gépkocsijainkal tudjuk házhosszállítani (lejjebb található árakon), futáros teljesítésre nincs lehetőség. Ajánljuk a praktikusabb Hypo por termékünket.
  • Megrendelése állapotáról érdeklődhet a (06-1) 369-0472 | 370-5642 | 231-0757-es telefonszámokon.

0,1-kg 20-kg-ig 1409,-Ft
20kg-tól 40 kg-ig 1961,-Ft
40 kg-tól 60 kg-ig 2990,-Ft
60 kg-tól 100 kg-ig 3700,-Ft

Nettó szállítási díjak 30.000 forint összegű vásárlás alatt érvényesek.

30.000 forint feletti vásárlásnál a szállítás díjtalan!

Amennyiben a rendelésében található bizonyos tételek nem elérhetőek raktárunkban, vagy 2-3 napon belül nem beszerezhetőek, esetleg megszűntek, a gyors teljesítés érdekében a kérdéses termékeket megegyező vagy jobb minőségű termékekkel helyettesítjük. Ezért extra költséget nem számolunk fel, amennyiben a helyettesítő termék ára alacsonyabbmint a rendelt terméké, a különbözetet levonjuk a számla végösszegéből.

A helyettesítést mindig a rendelés mérlegelése után hajtjuk végre, amennyiben a terméket nem tudjuk helyettesíteni, vagy beszerzése hosszadalmasabb időt vesz igénybe, telefonon egyeztetünk erről önnel.

Lehetősége van rendelését személyesen is átvenni telephelyünkön.

Az áru beérkezése után telefonon értesítjük önt, hogy az mikor vehető át.

Cím: 1046, Budapest, Lázár Vilmos u. 2.

Nyitvatartás:

H-Cs: 08:00-15:30

P: 08:00-13:30

  • Rendelés leadásához regisztráció szükséges webáruházunkba, ezt bármikor megteheti pár perc alatt
  • Regisztráció után lehetősége van megadni külön (akár több) szállítási és számlázási címet
  • Rendeléséről minden esetben Áfá-s számlát állítunk ki, melyen (amennyiben megadta) csak cég/intézményneve fog szerepelni
  • Minimális rendelési összeg webáruházunkban bruttó 10.000 Ft, mely a szállítási díj nélkül a termékek árára értendő

Rendelését leadhatja:

  • Itt, webáruházunkban
  • Telefonon/Faxon a : (06-1) 369-0472 | 370-5642 | 231-0757 számokon
  • Email-ben : vofa@vofa.hu 

Fizethet:

  • Készpénzben kiszállításkor, vagy személyes átvétel esetén raktárunkban
  • Előre utalással
  • Online bankkártyával
  • Szerződött partnereinknek átutalásos fizetésre is lehetőségük van. Erről érdeklődjön a fenti elérhetőségeink egyikén.

Sávos kedvezményeink:

  • Bruttó 20.000 Ft feletti vásárlás esetén: 2%
  • Bruttó 40.000 Ft feletti vásárlás esetén: 6%
  • Bruttó 80.000 Ft feletti vásárlás esetén: 8% 

kedvezményt biztosítunk számlája végösszegéből. 

A kedvezmény csak a nem akciós termékekre vonatkozik.

Viszonteladóként regisztrált vevőinkre a sávos kedvezmények nem vonatkoznak.

Ingyenes kiszállítás:

  • Bruttó 30.000 Ft felett vásárlás esetén a kiszállítás az egész ország területén ingyenes.

Webáruházunkban minden termék megvásárlásáért hűségpontokat adunk, melyet a következő vásárlásánál felhasználhat.

Felhasználás menete

  1. Kattintson a bal oldali menü "Személyes fiók" menüpontra
  2. Fiókjában kattintson a "Hűségpontjaim" menüpontra
  3. Itt találja, hogy melyik rendelése után, mennyi pont járt, ezeknek az állapotát és a már beváltott pontokat, és itt válthatja be az összegyűlt pontjait
  4. Pontok beváltásához kattintson a lap közepén a "Pontok átváltása kuponra" gombra
  5. Ezután a következő rendelésénél a kosara összesítő oldalon (rendelés első lépése) a kedvezményeink felirat alatt megjelennek átváltott hűségpontjai.
  6. Kattintson a hűségpont kuponkódjára, majd a kuponkód mellett az "Ok" gombra, és a kedvezmény levonásra kerül a rendelése végösszegéből.

kupon beváltása

Amennyiben ön viszonteladó, küldjön részünkre egy regisztrációs igényt ide kattintva.

Az igény beérkezését követően, tájékoztatjuk a megrendeléseik leadásának módjáról és további teendőkről.

Változások viszonteladói rendszerünkben...

Kedves Partnereink!

A jövőben szeretnénk viszonteladói árainkat versenyképesebbé tenni, hogy önöknek igazán megérje nálunk vásárolni. Ehhez át kellett hogy alakítsuk viszonteladói kondícióinkat, melyek az alábbi módon változtak:

  • A minimális rendelési összeg viszonteladóknak a jelenlegi bruttó 10.000Ft-ról, bruttó 50.000 Ft-ra módosul
  • Viszonteladóink számára mostantól csak telephelyünkön (1046 Bp, Lázár Vilmos u. 2.) történő áruátvételt és Budapest területén belüli ingyenes kiszállítást tudunk biztosítani.
  • Vidéki szállítás esetén a rendelés leadása után kalkuláljuk ki a kiszállítás díját, mellyel kapcsolatban felkeressük önöket.
  • Létrehoztunk egy "Viszonteladóknak" megnevezésű termék kategóriát, melyet csak regisztrált viszonteladói partnereink látnak. Ezen a kategórián belül találják meg az újonnan viszonteladói partnereink részére árazott termékeket. A kategóriában nem található termékek továbbra is 20% kedvezménnyel vásárolhatóak az eddigi termék kategóriákból.
  • Az említettviszonteladói kategórián belül több termékhez minimális rendelési mennyiséget állítottunk be, mely általában 1 karton. Ezeket a termékeket a terméklistában nem, csak a termék adatlapján tudják a kosárba helyezni, itt látható hogy mennyi a minimális rendelhető mennyiség (hány db termék van egy kartonban). Az adatlapokat egyszerűen a listában a termék nevére, vagy képére kattintva érhetik el.
  • Eddig nem volt elérhető semmilyen százalékos kedvezmény viszonteladói partnereinknek, mostantól bruttó 100.000 Ft felett, a rendelés teljes végösszegéből további 5% kedvezményt biztosítunk.

Köszönjük az eddigi bizalmat, és reméljük a jövőben is partnereink között tudhatjuk önöket!

.

Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek (ÁSZF) a www.tisztitoszer-depo.hu webáruház használatához.

1. A szerződési feltételek alapfogalmai
2. Az Általános szerződési feltételek célja
3. A Webáruház-szolgáltatás
4. Az Általános szerződési feltételek létrejötte és módosítása
5. A vásárló jogai és kötelezettségei
6. Adatvédelem, adatbiztonság
8. Záró rendelkezések

1. A szerződési feltételek alapfogalmai

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a webáruházat üzemeltető Vofa Kft.. (a továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Megrendelő (a továbbiakban: Megrendelő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a elektronikus áruházon (a továbbiakban: Webáruház) keresztül történik.

1.1 A Szolgáltató:
Cégnév: Vofa Kft.
Székhely: 1046 Budapst Lázár Vilmos u. 2.
Képviselője: Vogl Richárd ügyvezető
Cégjegyzékszám: 01-09-064824
Adószám: 10339455-2-41
Számlavezető pénzforgalmi szolgáltató: ERSTE bank Zrt.
Pénzforgalmi számla száma: 11991102-02136408
Telefonszám: (20) 542-7881
E-mail: vofa@vofa.hu
Weboldal: www.tisztitoszer-depo.hu

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-84339/2015.

ÁSZF letöltése pdf formátumban

Tárhelyszolgáltató adatai:
Tárhely.eu Kft.
(Telefon: +36 1 789 2 789 FAX: +36 1 789 3 789 E-mail: support@tarhely.eu Posta: 1538 Budapest, Pf.: 510.)

1.2 A Megrendelő:
Aki a Webáruház-szolgáltatást igénybe veszi, azaz Webáruház internetes felületén regisztráltatja magát és e felületen keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

1.3 A Szállító:

Vofa Kft. saját fuvareszközeivel vagy a DPD Hungary Kft aki áruinkat a vele kötött szerződés értelmében a saját általános szerződési feltételei alapján szállítja, a Webáruházban a rendelés véglegesítése előtti lépésben közölt, valamint a Szállítási és Fizetési felltételek almenüpontjában megtekinthető árakon.

2. Általános szerződési feltételek célja

A Vofa Kft.. az Általános szerződési feltételeket azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház-szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Megrendelő jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webáruház-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.
A szerződés nyelve magyar.

A Webáruház Általános szerződési feltételei a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

2.1 Az ÁSZF közzététele:
Az ÁSZF Megrendelő által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő a szolgáltatást igénybe veszi, azaz regisztráltatja magát. Amennyiben az utolsó belépés óta eltelt idő alatt a Webáruház szerződési feltételek módosultak, a vásárló a változásokról belépéskor értesül, és következő rendelése leadása előtt azt újra el kell fogadja.

2.2 Az ÁSZF hatálya:
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az Általános szerződési feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Webáruház-szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja.

3. A Webáruház-szolgáltatás

Szolgáltató a Megrendelő részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webáruház-szolgáltatást.

3.1 A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya:
Szolgáltató kizárólag Magyarország területére címzett megrendeléseket fogad el. Magyarország területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállítás nem lehetséges, minden ilyen megrendelés és a regisztráció, annak ellenér,e hogy a regisztráció és a rendelés lehetősége ettől függetlenül fennáll, érvénytelennek minősül, és törlésre kerül.

3.2 A regisztrációhoz szükséges adatok:

  • Felhasználói név
  • Jelszó
  • Élő és érvényes e-mail cím
  • A felhasználó neve
  • Élő, és érvényes magyarországi telefonszám

3.3 Rendeléshez szükséges további adatok:

  • Számlázási név, cím
  • Szállítási név, cím (ha eltér a számlázási névtől vagycímtől)
  • Szállítással kapcsolatos kapcsolattartó telefonszáma (érvényes magyarországi telefonszám), amennyiben különbözik a megrendelőtől.

3.4 Szolgáltató a fent említett adatok tárolásával kapcsolatban a következő nyilatkozatot teszi:
A regisztráció során megadott adatokat Szolgáltató bizalmasan kezeli - figyelemmel az 1992. évi LXIII. adatvédelemről szóló törvényre -, kizárólag csak a Webáruház rendelési céljaira használja fel, illetve Megrendelő kifejezett engedélyével saját promóciós kampányainak keretében hírlevél kiküldéséhez. Szolgáltató Megrendelő adatait harmadik személynek nem adja át, kivéve a megrendelések teljesítése érdekében a rendelések kiszállítására szerződött PDS Hungary Kft. és az esetleges raktározási és csomagolási tevékenységet végző alvállalkozónak.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja.
Mivel a jelenlegi körülmények között világszerte az interneten keresztül történő adatátvitel jelentős része titkosítás nélkül zajlik, így Szolgáltató sem vállalhat garanciát arra, hogy az adatok szerverre való elküldése során az adatokhoz illetéktelenek nem férhetnek hozzá.

Megrendelő a Regisztráció gomb megnyomásával feltétlenül és visszavonhatatlanul kijelenti, hogy az ÁSZF-et, ezen belül az adatvédelmi rendelkezéseket elolvasta, megértette, tudomásul vette és magára nézve kötelezőnek ismerte el.


3.5 A szolgáltatás igénybevétele

  1. A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, a www.tisztitoszer-depo.hu weboldalon. Más formátumban leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.
  2. A Webáruházban megtalálható termékek kizárólag online, házhoz szállítással vagy személyes áru átvétellel rendelhetők meg.
  3. A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk nettó és bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza, azonban nem tartalmazza a házhozszállítás díját.
  4. Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre - különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, - akkor Szolgáltató nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a szerződéstől.
  5. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
  6. Az árucikkek mellett található fotók szimbolikus fotók, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.
  7. A termékekhez tartozó termékleírások nagyobb részét a gyártók bocsátották rendelkezésre, illetve kisebb részben a csomagolásról és egyéb, mások által is elérhető, nyilvános forrásokból származnak. Ezek pontatlanságáért felelősséget Szolgáltató nem vállal.
  8. Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, hogy a megrendelt termék a Megrendelő saját céljaira felhasználható-e. A Megrendelő kötelessége megvizsgálni azt, hogy a termék a saját felhasználási céljainak megfelel-e.
  9. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
  10. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a Megrendelőt terheli. Szolgáltató a csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén indítja el!

4. A Webáruház szerződés létrejötte és módosítása

4.1 Általános jellemzők:
A szerződés a Szolgáltató Internetes felületén történő regisztrációval, a jelen szerződési feltételek elfogadásával jön létre. A Webáruházban való vásárlás feltétele a regisztráció. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

4.2 Regisztráció:
A Webáruház-regisztráció során a Megrendelő adatai megadása után rendelkezik a rendelés leadásának képességével. A Megrendelő a termékkínálatból bejelentkezés nélkül szabadon válogathat, azokat kosarába helyezheti. A Megrendelő felhasználói nevével és jelszavával tud bejelentkezni a Webáruházba, a bejelentkezés nélkül kosarába gyűjtött termékeket bejelentkezéskor a boltrendszer automatikusan helyezi a vásárló személyes kosarába.

4.3 Megrendelés módosítása, törlése:
A 2001 évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld a Webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Amennyiben a Megrendelőhöz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Megrendelő ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Szolgáltató a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget Megrendelőnek rendelése módosítására amennyiben Megrendelő a visszaigazoló e-mailben észreveszi, hogy valamelyik terméket tévedésből rendelte meg, illetve mást rendelt, mint szeretett volna. Ebben az esetben Megrendelőnek azonnal jeleznie kell Szolgáltató felé a tévedését, a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy a vogl.gergo@gmail.com e-mail címen, ill. a 06-20/542-7881 telefonszámon.
Szolgáltató a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget Megrendelőnek rendelése visszavonására is a kiküldött visszaigazoló e-mailre válaszolva vagy a vogl.gergo@gmail.com e-mail címen, ill. a 06-20/542-7881 telefonszámon, egészen addig, amíg Szolgáltató át nem adja Megrendelő csomagját a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben e-mailben értesül.
Ezt követően a 17/1999. (II.5.) kormányrendelet az irányadó.
Szolgáltató bankkártyával történő fizetés esetén a rendelés visszavonásakor a 11/1999. (II. 5.) kormányrendelet szabályozásai alapján 30 napon belül téríti vissza Megrendelőnek az átutalt összeget, a banki tranzakciók során keletkezett költségeket azonban Megrendelőre hárítja.

4.4 Fizetési feltételek:
Megrendelő a vásárolt áru és szolgáltatás ellenértékét a futárnak az áru átvételekor készpénzben, vagy a Szolgáltató bankszámlájára való közvetlen átutalással teljesítheti A szerződött futárszolgálat a készpénz átvételéről bizonylatot ad.
Szolgáltató részteljesítést nem vállal, a szerződött futárszolgálat munkatársa részteljesítést nem fogadhat el. A Megrendelő a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Amennyiben a rendelés átvételét Megrendelő megtagadja, Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Megrendelő regisztrációját megszüntesse, valamint esetlegesen közben leadott rendeléseit érvénytelenítse, egyéni mérlegelés alapján.

4.5 Sikertelen kézbesítés esetén:

Általános kiszállítási határidőnél a szállító két alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést az eladó érvénytelennek nyilvánítja és törli.

5. A Megrendelő jogai és kötelezettségei

5.1 Az elállás joga
Megrendelő a vásárlástól, a megrendelt terméket tartalmazó csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül - figyelemmel a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. - indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. Elállás esetén a terméket sértetlen - külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes - állapotban Megrendelő nevének feltüntetésével Megrendelő saját költségén kell a Szolgáltató címére visszajuttatnia Szolgáltató a Megrendelő által kifizetett vételárat az elállást követő harminc napon belül visszatéríti.

Megrendelő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül)
Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Megrendelőnek kell viselnie. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőség.
Szolgáltató a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítésére igényt tart.
Vitás esetek elkerülésére a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról Szolgáltató videofelvételt készít. Szolgáltató kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a teljes vételárat.
Az elállásra nyitva álló 14 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a Megrendelő a csomagot átvette.
Megrendelő nem gyakorolhatja a fenti elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást felbontotta.
Megrendelő nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék esetében sem, amely a személyéhez kötött, illetve amelyet a Megrendelő utasításai alapján, vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, vagy gyorsan romlandó.
Megrendelő rendelését egyszerűen, kötelezettség nélkül lemondhatja Szolgáltató elérhetőségein keresztül mindaddig, amíg csomagját Szolgáltató át nem adja a futárszolgálatnak kézbesítésre. Megrendelő az átadásról minden esetben e-mailben értesül.
Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) számú kormányrendelet szabályai az irányadóak.

5.2 A Szolgáltató esetleges kára
Amennyiben a visszahozott áruról kiderül, hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a 17/1999.(II.5.) számú kormányrendelet értelmében a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését a Szolgáltató követelheti a megrendelőtől.

5.3 Szavatosság
A megrendelt termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint Szolgáltató szavatosságot vállal. Hibás teljesítés esetén Megrendelő kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztatja Szolgáltatót. Hibás teljesítés esetén a megrendelést a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint Szolgáltató: - elsősorban kicseréli - ha a cserére nincs mód, úgy Megrendelő választása szerint árengedményt ad, vagy Megrendelő a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.
A szállítási költséget Szolgáltató nem fizeti vissza. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs.
Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek Szolgáltatót terhelik.

6. Adatvédelem, adatbiztonság

6.1 Adatvédelmi nyilatkozat:
A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a Szolgáltató a Megrendelőről annak azonosításához a következő adatokat rögzíti:

  • Megrendelő neve, címe, felhasználói neve, jelszava, elektronikus levelezési címe, elérhetőségi telefonszáma
  • A megrendelt áruk kiszállítása érdekében a Szolgáltató a következő adatokat bocsátja a szállító, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve (szállítási címből), cég neve (szállítási címből), a teljes szállítási cím, a megrendelés összege, megrendelésszám, megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége.

Szolgáltató tiszteletben tartja és biztonsággal őrzi Megrendelő személyes adatait. A regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli - figyelemmel az 1992. évi LXIII. adatvédelemről szóló törvényre -, kizárólag csak a Webáruház rendelési céljaira használja fel, illetve a Megrendelő kifejezett engedélyével saját promóciós kampányainak keretében hírlevél kiküldéséhez használja. Megrendelő adatait harmadik személynek nem adja át, kivéve a megrendelések teljesítése érdekében a rendelések kiszállítására szerződött és az esetleges raktározási és csomagolási tevékenységet végző alvállalkozónak.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja.

6.2 Személyes adatok módosítása:
Megadott személyes adatait Megrendelő a Webáruház felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve törölheti. Kivételt képeznek ez alól a következő adatok

Nem törölhető:

  • Felhasználói név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Jelszó
  • Név

Nem módosítható:

  • Felhasználói név

A regisztráció törlését a vásárló a vofa@vofa.hu elektronikus levélcímen kérheti.

8. Záró rendelkezések

8.1. A távoli felek közti szerződésekkel kapcsolatos kikötések
Szolgáltató és Megrendelő között írásos szerződés köttetik, amelyet szolgáltató elektronikus rendszerében tárol.

8.2. A szerződés megszűnése
Megrendelő bármikor kérheti a szerződés megszüntetését, ezt személyazonosságának igazolása után Szolgáltató tudomásul veszi, és a Megrendelő Webáruház-használati lehetőségét megszünteti.
Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Megrendelő nem megfelelő viselkedése esetén indokolt esetben a szerződést egyoldalúan felmondja.

8.3. Felelősség
Megrendelő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. Erre való tekintettel Megrendelő gondoskodik jelszava megfelelő titokban tartásáról. Megrendelő ezen felelőssége nem áll fenn, ha jelszava saját hibáján kívül került illetéktelen személy(ek)hez. Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késéséből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.
A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) és a 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A 45/2014. korm. rendelet ide kattintva megtekinthető.

Adatkezelési Tájékoztatás a 2011.évi CXII.tv. (Infotv.) szerint


Jelen weboldalon keresztül történő vásárláshoz előzetes regisztráció nem szükséges.

Infotv. 4.§ szerint tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a kezelt adatok köre: a fogyasztói szerződés (45/2014(II.26) Korm.r. szerinti) létrejöttéhez, megrendelések teljesítése és a megrendelések díjának beszedését bizonylatoló, 2003. évi XCII. (Art.) szerinti számla kiadásához szükséges adatok.


Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § rendelkezései értelmében:

(1) A szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti az igénybe vevő azonosításához szükséges és elégséges azonosító adatokat.
(2) A szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelheti az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos olyan személyes adatokat, amelyek a díj meghatározása és a számlázás céljából elengedhetetlenek, így különösen a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat.
(3) A szolgáltató - a (2) bekezdésben foglaltakon túlmenően - a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A szolgáltatónak az egyéb feltételek azonossága esetén úgy kell megválasztania és minden esetben oly módon kell üzemeltetnie az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása során alkalmazott eszközöket, hogy személyes adatok kezelésére csak akkor kerüljön sor, ha ez a szolgáltatás nyújtásához és az e törvényben meghatározott egyéb célok teljesüléséhez feltétlenül szükséges, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig.
(4) A szolgáltató a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos adatokat bármely, a (3) bekezdésben meghatározottaktól eltérő célból - így különösen szolgáltatása hatékonyságának növelése, az igénybe vevőnek címzett elektronikus hirdetés vagy egyéb címzett tartalom eljuttatása, piackutatás céljából - csak az adatkezelési cél előzetes meghatározása mellett és az igénybe vevő hozzájárulása alapján kezelhet.
(5) Az igénybe vevőnek az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételét megelőzően és a szolgáltatás igénybevétele során is folyamatosan biztosítani kell, hogy a (4) bekezdés szerinti adatkezelést megtilthassa.
(6) A (4) bekezdésben meghatározott adatok nem kapcsolhatók össze az igénybe vevő azonosító adataival és az igénybe vevő hozzájárulása nélkül nem adhatók át harmadik személy számára.
(7) Az (1)-(3) bekezdésben meghatározott célokból kezelt adatokat törölni kell a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően. A (4) bekezdésben meghatározott célból kezelt adatokat törölni kell, ha az adatkezelési cél megszűnt, vagy az igénybe vevő így rendelkezik. A számvitelről szóló törvény vagy más törvény eltérő rendelkezése hiányában az adattörlést haladéktalanul el kell végezni.
(8) Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtása nem tehető függővé az igénybe vevőnek valamely (1)-(3) bekezdésében nem említett célból történő adatkezeléshez való hozzájárulásától, amennyiben az adott szolgáltatás más szolgáltatótól nem vehető igénybe.
(9) A külön törvényben meghatározott tájékoztatáson kívül a szolgáltatónak biztosítania kell, hogy az igénybe vevő az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevétele előtt és az igénybevétel során bármikor megismerhesse, hogy a szolgáltató mely adatkezelési célokból mely adatfajtákat kezel, ideértve az igénybe vevővel közvetlenül kapcsolatba nem hozható adatok kezelését is.


Weboldal tulajdonosa, mint (Infotv.3.§. 9 és 18) adatkezelő és adatfeldolgozó:


VOFA Kft.
--------------------------------------------------------
Cégjegyzékszám: 01-09-064824
Adószám: 10339455-2-41
Számlavezető pénzforgalmi szolgáltató: ERSTE bank Zrt.
Pénzforgalmi számla száma: 11991102-02136408
Telefonszám: 061-369-0472
E-mail: vofa@vofa.hu
Weboldal: www.tisztitoszer-depo.hu

Képviseletre jogosult: Vogl Richárd Péter ügyvezető


Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-84339/2015


Az ügyfél az adatai megadásával egyidejűleg felhatalmazza a VOFA Kft-t, mint Adatkezelőt, adatainak a 2011. évi CXII. Információs önrendelkezési jogról szóló törvény 4.§(1), 5.§(1)a) és a 2001:CVIII 13/A.§ szabályzása alapján, kizárólag jelen Adatkezelési Nyilatkozat szerinti célnak megfelelő kezelésére, a Nyilatkozatban jelölt időbeli hatállyal.


Cookie kezelése:

A cookie egy szöveges fájl az igénybevevő számítógépén ami a böngésző által kezelt könyvtárstruktúrában van tárolva. A cookie fájl a weboldal használatával jön létre, és tartalma a vásárlás alkalmával adatokkal töltődik az igénybevevő szokásairól, az igénybevevő által használt böngészőről és számítógépről szóló adatokkal. A cookie használata le is tiltható, mert az nem a weboldal használatának elengedhetetlen technikai feltétele.

Remarketing:

A vásárló az ÁSZF elfogadásával szintúgy megengedi, hogy újabb értékesítési ajánlatok (remarketing) céljára a weboldalon megadott email címére Szolgáltató tájékoztatókat (újdonságokról, akciókról, kedvezményes ajánlatokról) küldhet, azonban az igénybevevő kifejezetten e célból írt levelében (emailben) bármikor kérheti, hogy a továbbiakban remarketing ajánlatokat számára Szolgáltató ne küldjön ki.


Igénybevevői adatok kezelésének módja és korlátai:

A vásárlás során megadott adatokat a VOFA Kft-n kívül álló személyek részére nem közli, azokat nyilvánosságra nem hozza.
A vásárlók email címeit a VOFA Kft. harmadik félnek marketing tevékenysége céljából sem adja át.
A nyilvántartott adatokhoz csak a VOFA Kft. és felelős munkatársai férhetnek hozzá.


Infotv.7.§(5) alapján a weboldalon megadott adatok zárt adatbázisban kerülnek tárolásra, azokhoz sem a weboldal látogatói, sem más vásárlók nem tudnak hozzáférni.

Igénybevevő adatainak kezelése kapcsán jogorvoslati lehetőséggel, esetleges panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C) fordulhat. Igényét az adatkezelő székhelye szerint illetékes polgári bíróság (FŐVÁROSI TÖRVÉNYSZÉK Budapesti IV. és XV. Kerületi Bírósága) előtt érvényesítheti.


2001:CVIII.Ektv.4.§ h) pontja tekintetében tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a webáruházat tárhely-szolgáltatóként ténylegesen a Tárhely.eu Kft. üzemelteti (Telefon: +36 1 789 2 789 Fax: +36 1 789 3 789 E-mail: support@tarhely.eu Posta: 1538 Budapest, Pf.: 510).

Az adatok kezelése, nyilvántartása tehát Magyarországon belül történik.


Megrendelésekkel kapcsolatos adatok Infotv.5.§(1)b) pontja a 2003:XCII.Art.47.§(3) alapján teljesítendő, Art.164.§(1) szerint legalább 5 évig (a kibocsátott számlákon az adó megállapításához jog elévüléséig) kezelendőek.

Infotv.14.§ szerint ez időn belül a fogyasztó (vásárló) kérelmezheti az adatkezelőnél

a) tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
b) személyes adatainak helyesbítését, valamint
c) személyes adatainak törlését vagy zárolását - a kötelező adatkezelés kivételével.


Jogforrások hatályos szövege elérhető:

2001:CVIII Ektv. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=57566
2011:CXII Infotv. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=139257


Adatkezelési tájékoztató utoljára frissítve és hatályos: 2015.08.26-től

  • Amennyiben email-ben, vagy fax-on rendelne, letöltheti árlistánkat, mely egyben megrendelőlap is.
  • Letölthető (excel) árlistánkon található árak és termékek nem minden esetben egyeznek meg webáruházunk áraival és kínálatával.
  • Elkészült legújabb megrendelőlapunk. Most még kényelmesebben tudja megrendeléseit összeállítani.

    Új funkciók :

    -keresés a termékek közt,

    -rendelés véglegesítése (üres sorok törlése),

    -elküldés e-mail-bem (egy gombnyomással),

    -rendelés törlése

    Fenti funkciókat úgynevezett makró bővítmények (aktív tartalom) segítségével oldottuk meg melyeket a lista megnyitásakor
    az excel programban engedélyezni kell. Ezt a lista feletti "tartalom engedélyezése" gombra kattintva teheti meg.
    Garantáljuk, hogy megrendelőlapunk semmilyen ártalmas kódot nem tartalmaz.

Az alábbi gombra kattintva letöltheti legfrissebb árlistánkat:

Árlista letöltése

Bankkártyával vagy hitelkártyával történő fizetés:

A VOFA Kft. internetes elfogadóhelye (http://tisztitoszer-depo.hu) részére az OTPDirekt OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által.

Ide kattintva letölthető PDF fájlban az OTP Bank internetes kártya-elfogadásról szóló tájékoztatója.
( => www.yourbank.hu/doc/otp_altalanos_fizetesi_tajekoztatas.pdf )

Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára (otpdirekt.hu), és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, nem a VOFA Kft. weboldalain.

A VOFA Kft. az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával vagy hitelkártyával történő fizetéshez kérjük, készítse elő kártyáját!

Az alábbi adatokra lesz szüksége:

1. Kártyaszám
A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.
2. Lejárati dátum
A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.
3. Érvényesítési kód
A kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye: CVV2, vagy CVC2.
Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni.

A bankkártya előlapja

A bankkártya hátlapja


Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:

Visa (dombornyomott)


MasterCard (dombornyomott)


American Express (dombornyomott)


VISA Electron és MasterCard Electronic (nem dombornyomott)


Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban.
Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.


Maestro (nem dombornyomott)


Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Verified by VISA


Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

MasterCard SecureCode


Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

Fedezze fel az online vásárlás kényelmesebb módját!
Fizessen MasterPassTM digitális tárcával!
Alig várja, hogy egyszerűbb legyen az online bankkártyás vásárlás? Íme, a megoldás: MasterPass digitális tárca segítségével könnyen, gyorsan, biztonságosan fizethet, mobilalkalmazáson keresztül. Próbálja ki ma – meglátja, megszereti!
A MasterCard által fejlesztett MasterPass ingyenes digitális tárcával gyorsan és biztonságosan vásárolhat világszerte több ezer MasterPass elfogadóhelyként működő online kereskedőnél.
Több idő marad vásárlásra: gyors és egyszerű online fizetés okostelefonjára telepített alkalmazáson keresztül.
• Online tárolja a vásárlók személyes és banki adatait, valamint a számlázási* és szállítási címüket*, így a webáruházakban ezeket nem kell megadnia.
• A mobilján, titkos mPIN kódjával hagyhatja jóvá a fizetést.
*A számlázási és a szállítási címet bizonyos webáruházakban MasterPass-szal való fizetés esetén is meg kell adnia.
Hogyan működik?
A MasterCard által fejlesztett MasterPass digitális tárca ingyenes, használata egyszerűen megkezdhető, a MasterPass-képes mobilalkalmazások könnyen telepíthetőek, és minden webáruházban fizethet vele online, ahol a Buy with MasterPass gombot látja a fizetési lehetőségek között.
Hogyan lehet saját MasterPass-képes digitális tárcája?
1. Töltse le, telepítse és indítsa el valamelyik MasterPass-
képes digitális tárca mobilalkalmazást.Magyarországon aktuálisan elérhető MasterPass-képes digitális tárcák: www.mastercard.hu >> szolgáltatások >> MasterPass
2. Regisztrálja benne MasterCard, CVC2 kóddal ellátott Maestro, Visa vagy American Express kártyáját az alkalmazásban található lépéseket követve.
A regisztráció során válasszon magának egy saját, titkos mPIN kódot.
3. Ezután bármely MasterPass elfogadóhelyen - ahol a „Buy with MasterPass” gombot látja - fizethet a letöltött MasterPass-képes mobilalkalmazással, vagyis saját digitális tárcájával.
Hogyan fizethet MasterPass segítségével?
1. A webáruházban válassza ki a kívánt árut vagy szolgáltatást, egyes kereskedők esetén a szállítási és a számlázási címet is a webáruházban kell megadnia.
2. Kattintson rá a „Buy with MasterPass” gombra.
3. Válassza ki a listából az Ön által használni kívánt digitális tárcát.
4. Adja meg mobiltelefonszámát.
5. Ezt követően a mobiltelefonján nyissa meg a MasterPass-képes mobilalkalmazást.
6. Válassza ki a fizetésre használni kívánt bankkártyát.
7. Hagyja jóvá a fizetést mPIN kódja megadásával.
8. Ezután Ön kilép a digitális tárcából, és visszakerül a webáruház oldalára.
9. A sikeres fizetést a webáruház megerősíti.
További információra vagy segítségre van szüksége?
A mastercard.hu oldalon többet is megtudhat a MasterPass fizetési módról és a digitális tárcákról.
Ha digitális tárcájának használatával kapcsolatban szeretne segítséget kapni, kérjük, keresse saját digitális tárcájának működtetőjét.

Miért előnyös MasterPass digitális tárcával fizetni?

EGYSZERŰ
• Vásároljon egyszerűen: a MasterPass-szal elég egyszer megadnia az adatait, nem kell minden egyes vásárláskor újra begépelnie őket, így a hibalehetőség is csökken.
• Amikor MasterPass-szal fizet, a fizetési oldalon egyetlen kattintással elérheti digitális tárcáját, ahol bármikor biztonsággal hozzáférhet a kártyáihoz és további adataihoz.
• Nem csak Magyarországon fizethet vele: segítségével a MasterPass-t elfogadó külföldi webáruházakból is vásárolhat.
• Abban az esetben, ha a webáruház ezt lehetővé teszi, a MasterPass digitális tárcában elmentett szállítási címet is használhatja.
• A MasterPass-t elfogadó kereskedők által támogatott hűségkártyák esetében a hűségpontjait is gyűjtheti majd digitális tárcájában.
MEGBÍZHATÓ
• Vásároljon a MasterPass-szal, és élvezze a MasterCard stabil, többszintű biztonságának előnyeit!
• A MasterCard globális fizetési hálózatával Ön biztonságban érezheti magát. A MasterPass rendkívül magas szintű biztonsági védelemmel van ellátva.
• A kereskedőnek a digitális tárcában rögzített adatok közül - amennyiben a kereskedő rendszere ezt fogadni tudja - csak a szállítási és a számlázási címet adja át a MasterPass, az Ön bankkártyaadatait a kereskedő nem láthatja, ami kizárja az ezzel járó kockázatokat
Élvezze az egyszerű és biztonságos online vásárlást a MasterPass-szal a MasterPass elfogadóhelyeken.
A MasterPass fizetéshez internetkapcsolat szükséges.
A MasterPass-képes digitális tárcák használata adatforgalmat generál.